Komm'A Communicatie - Tekst en communicatie voor web en print

Focus Feedback

Focus Feedback helpt organisaties aan enthousiaste klanten die hen graag aanbevelen. Focus Feedback meet en analyseert de feedback van klanten met de beproefde NPS methodiek. Dat geeft Inzicht in wat klanten nu écht vinden en geeft direct inzicht in verbeterpunten.  Heb je direct inzicht op de verbeterpunten.

Werk

Komm'A schrijft voor Focus Feedback klantcases in het Nederlands en het Engels. De basis van deze klantcases is een telefonisch interview met de klant van Focus Feedback.

EngelsNederlandsNieuwsbriefWebtekstDirect mailTekstadviesE-mailnieuwsbriefFolderTekstschrijverTekst-checkTestimonialBrochureWebcommunicatie

Werk van Komm'A

Mary Wurms-Boeyink, DGA Focus Feedback-Welcome CCS

“De klantcases die Monique schrijft werken voor ons als een klant-magneet. Ze zijn helder, prettig leesbaar - in het Nederlands én in het Engels - en zorgen ervoor dat we gemakkelijk in contact komen met nieuwe klanten. Ze is duidelijk in haar communicatie en komt haar afspraken altijd na, waardoor we heel fijn samenwerken. Wij zijn in ieder geval promotor!”